pondělí 21. listopadu 2016

O nejlepším dárku, jaký jsem kdy dostala...

Každé září slavím narozeniny, letos však byly výjimečné v tom, že jsem slavila kulatiny. Manžel kolem mě neustále chodil s potutelným (a také samolibým spokojeným) úsměvem. A prohlašoval, že letos budu mít z dárku ohromnou radost:)



Měl pravdu, když nastal den D a přišel čas na gratulace, obdržela jsem kromě ohromné kytice rudých růží také malou, na první pohled skromnou obálku. Po rozbalení jsem začala regulérně slzet, protože  dárek mi opravdu vyrazil dech. Byl v ní totiž poukaz na focení s Horse and Glamour. Omluvou mi také budiž fakt raného těhotenství:)

Po obdržení dárku už začalo samotné vyřizování - nutno dodat, že každý, kdo se okolo tohoto projektu pohybuje, je neskutečně milý a optimistický člověk, takže jsem se těšila čím dál více. Nejprve se vyřešilo, v jakém stylu si přeju fotit. Poté přišlo na řadu zaslání aktuálních mír a současné fotografie. Produkční se dále zajímala, zda mám oblíbené nebo naopak neoblíbené barvy. Každému je jeho den prostě ušit přímo na míru. Po vyřízení byl stanoven termín o 3 týdny později a nezbývalo, než se těšit. Pár dní před realizačním dnem přišel mail s přesným časovým harmonogramem a  lokalitou focení (včetně GPS souřadnic).

Realizační den
Focení se konalo jednu říjnovou neděli na zřícenině hradu Blansko (u Ústí nad Labem), takže to pro nás znamenalo dlouhou cestu - začátek svého dne jsem měla určený na 10:20, takže jsme vyjížděli kolem osmé hodiny ráno. Cestou jsme potkali šílenou bouračku a už už to vypadalo, že snad ani focení nestihneme. Manžel z toho byl nervóznější než já, ale nakonec nás odtamtud dostal a focení se stihlo.

Po příjezdu na místo na nás hned čekala usměvavá organizátorka, posadila nás k hořícímu krbu na farmě, nabídla nám čaj, kafe a také chlebíčky a zeleninové pohoštění. Prostě servis, jak se patří. Podepsala jsem smlouvu a už byl čas na kostým. Na místě jsem zjistila, že se ze mě stane růžová podzimní víla, a i když mě kostým zprvu úplně nenadchnul, musím říct, že na fotkách vypadá fantasticky. Poté přišlo na řadu líčení, které trvalo přes hodinu, a jeho součástí byla i vlasová úprava. Dostala jsem dokonce i vlasové příčesky, což byste na fotce určitě nepoznali - svých vlasů mám totiž i tak hodně, ale pro fotky je vždy třeba trochu přehánět - všechno, hlavně líčení:)

Čas strašně rychle utekl a v příjemné atmosféře už se pomalu začal blížit čas k přesunu na místo fotografování. Jelo se auty - původní plán byl, že se vyjede až těsně pod hrad, ale bohužel počasí nepřálo. Všude bylo strašně bahna a auta to nebyla schopná vyjet. Následoval tedy náročný výšlap bahnem:)

Focení na zřícenině
Na hrad jsme přijely dvě - každou z nás si vybrala jedna fotografka - u mě to byla Markéta Novák, na kterou jsem si tajně myslela:) Potykaly jsme si a šlo se na to. Focení také probíhalo se dvěma koníky , kteří se na focení střídali. Samotné focení probíhalo zhruba v rozmezí půlhodinky a vystřídalo se hned několik lokalit na zřícenině. Kromě toho se také vystřídali koníci. Musím říct, že byla dost zima a všichni byli nabalení, jen "modelky" byly polonahé. Z toho jsem měla docela obavy, ale fakt to nebylo potřeba, protože ač se to nezdá, focení bylo docela adrenalinové. Koníci se kolem vás vzpínají, sedíte na nich bez sedla a pak fakt nemáte čas myslet na to, zda vám náhodou není chladno. Naopak. Bylo mi vedro. Zima na mě přišla až po focení:) A to šílená:)

Důležité údaje o focení:
Hodně z vás se mě ptalo na cenu - takže jsem ji pro vás od muže vyzjistila. Focení stálo kolem 9 500 kč - v tom pak máte obsažen kostým, vizážistku, hairstylistku, fotografku a služby organizačního týmu. Z této částky se samozřejmě také platí pronájem prostor a hlavně koní. Po rozhovoru s manažerkou projektu si myslím, že ta částka asi opravdu být nižší nemůže, i když se cena zdá na první pohled fakt vysoká. Musím říct, že sama bych si to asi nikdy nedopřála, ale jako dárek je to perfektní a já si to moc užila.

Teď přichází na řadu jediná věc, se kterou jsem byla nespokojená a neměla jsem z ní vůbec dobrý pocit. Koníci, se kterými se fotí, jsou cvičení a velice šikovní, takže pak na fotkách vidíte, jak se koník uklání, zvedá nožku či se vzpíná. Bohužel až na místě se dozvíte, že každý takový úkon je zpoplatněný 500 kč za 1 cvik. Platit pak musíte hotově. Pokud jako já nosíte jen minimální hotovost a většinu věcí platíte kartou, může vás to nepříjemně zaskočit.

V ceně focení máte 4 ks upravených fotografií - pokud máte zájem o další, smíte si přiobjednat za 500 kč/kus. Tady je nutno dodat, že obě fotografky, které pro HaG fotí, jsou v úpravách opravdu frajerky a ta cena je zde asi fakt přiměřená. Fotky dostane v opravdu velké tiskové kvalitě v elektronické podobě.

Z celého focení mám opravdu krásný a nezapomenutelný zážitek. A hlavně ty fotky jsou famózní. Je mi jasné, že ne každému se tento typ stylizovaných fotek líbí, ale já jsem z nich doopravdy nadšená a připadám si na nich nádherná, což je hlavním cílem tohoto projektu :)

PS: všechno, co na fotkách vidíte, je fakt reálné - nic z toho není fotomontáž, i když se vám to tak občas může i zdát:)

Celému organizačnímu teamu náleží velké poděkování a doufám, že se jim bude nadále dařit a já si po porodu a dání ase dokupy dopřeju ještě jedno tematické focení v mém nejoblíbenějším - indiánském stylu:)



Pokud budete mít jakékoliv dotazy, ptejte se, ráda vám na ně otevřeně odpovím:)

A na úplný závěr ještě odkaz na FB projektu, kde denně přibývá ohromná spousta inspirativních fotek
 https://www.facebook.com/Horse.And.Glamour/

Žádné komentáře:

Okomentovat