středa 21. února 2018

České šátky Lenire na návštěvě u nás v Českém ráji

     Po delší době přináším zase článek o nošení (pro ty z vás, které toto téma baví, mám výbornou zprávu, velmi brzy přibude další). S Tobiáškem jsme měli možnost testovat českou značku šátků  Lenire, a když píšu českou, myslím tím opravdu ryze českou - vše včetně obalových materiálů totiž bylo vyrobeno u nás v Čechách (jen bavlna nám tu bohužel neroste:) ). O Lenire se v současnosti tolik nemluví, nebo alespoň v mém okolí ji moc maminek nezná a to je rozhodně škoda. Ale vezmeme to hezky od začátku...


     První příjemné překvapení mě čekalo hned po otevření balíčku - čekala jsem jeden šátek a ony přišly hned dva:) Konkrétně jsme testovali Lenire Campanula stříbrná  a Lenire Campanula červená. V podstatě se jedná o dva naprosto totožné šátky, které se liší jen a pouze barvou.




Co o nich říká výrobce?

- cílem bylo vytvořit šátek, který bude opravdu univerzální a můžete v něm pohodlně nosit jak malé  miminko, tak těžší batole


- je 100% bavlněný, abyste s ním neměli při praní žádné starosti

- je tkaný oblíbenou žakárovou vazbou, velmi příjemnou na dotyk

- má gramáž 250 g/m2 před praním

- má barevně odlišené lemy pro snadnější orientaci při vázání

- se šířkou bohatých 74 cm, aby nikdy ani centimetr nechyběl






Jak to vidíme my?

     Nošenec Tobiášek měl v době testování 9 kilo, což není zrovna málo a v některých šátcích je jeho váha už poměrně znát. Tady ne. V Lenire se mi nosilo opravdu dobře a musím říct, že jsem dítě snad ani necítila. Další věc, která často souvisí s těžšími dětmi, je povolování v úvazu. Pokud máte malého čertíka jako já, který toho v šátku moc nenaspí, ale zato se neustále vrtí a poskakuje, je pro vás tohle hodně důležitý bod při nošení. S radostí musím říct, že šátky držely opravdu precizně a nepovolily ani o píď. V tomhle bodu za nás letí opravdu obrovský palec nahoru.



     Při navazování naopak šátek neklouže úplně zlehka, takže je potřeba si s ním trochu pohrát a pořádně podotahovat po celé šířce šátku. Ale nebojte, rozhodně to není nic hrozného a při nošení vám bude tahle chvilka námahy mnohonásobně vrácena.



     Materiál šátku je velmi příjemný, působí pevně a přitom to není žádná tlustá deka. Rozhodně to ale taky není žádný tenoučký hadřík - je opravdu tak akorát. Hodně mě překvapila jeho šíře, s takhle širokým šátkem jsem se dosud nesetkala a otevřeně přiznávám, že jsem z toho měla trošku strach. Ale naprosto zbytečně. Ano, první navazování bylo trochu jiné, ale při těch dalších už mi to ani nepřišlo. Vše je opravdu hodně o zvyku( a to většinou vážu šátky s šíří 60 cm).



   Vzhledově se mi oba šátky moc líbily a  svým vzorem mi evokovaly látkovou výzdobu na některých zámcích. Mají stejný vznešený a luxusní design. Zpočátku mě zaujal spíše červený vzor, ale v závěru testování by pro mě bylo opravdu velmi těžké vybrat jen jeden z nich. Což mi potvrdila i malá anketka na mém instagramu.

    A na závěr nesmím zapomenout, že se mi na šátcích moc líbila jejich bezúdržbovost a to, že je nemusím hlídat jako oko v hlavě. Nemačkají se, odpadá tedy mnou tolik nenáviděné žehlení,  nikde nevylézají žádné nitky, nezatrhává se vazba a v klidu je můžete dát i do sušičky. Šátky hodnotím jako skvělé pracanty, pro některé nosičky může být negativem, že mají všechny šátky Lenire stejné složení a není tedy možné objevovat s nimi nové možnosti v rámci příměsí.


     Za půjčení šátků děkuji přímo značce Lenire a velmi ochotné a milé paní majitelce. Se šátky jsem byla opravdu velmi spokojená a přiznávám, že se mi absolutně vůbec nechtěly vracet. A ze všech šátků této značky považuji za bezkonkurenčně nejkrásnější Lenire Pythagoras červený.



     Pokud i vás zaujaly tyto šátky, určitě nezapomeňte nakouknout na oficiální stránky značky, kde samozřejmě najdete i eshop. Lenire můžete sledovat i na Facebooku či na jejich Instagramu.





PS: Hodně často se mě ptáte na místa, kde jsem pořizovala fotky. Takže červený šátek jsme fotili u hradu Kost, stříbrný v Libosadě a Valdštejnské lodžii ve Valdicích u Jičína.

Žádné komentáře:

Okomentovat